Velkoplošný tisk

V dnešní době elektronických technologií může být první volbou inzerce v internetových mediích. Je to snadná cesta hlavně, když sedíte přímo u počítače. Statistiky nám říkají, že internetový prodej je stále na vzestupu, ale i nyní se velká většina prodejů uskutečňuje v terénu (tzn. v obchodech, centrech apod.). Pojďme tedy vyrazit s klienty na nákupy. Jakmile opustíme sterilní prostředí kanceláře, zjistíme, že reklama na internetu zmizela a plynule ji nahradily velkoplošné reklamy jako billboardy, transparenty a různé druhy poutačů. Říkáte si: To by mohla být ta správná volba pro reklamní sdělení, ale jak jej zrealizovat? Nabídneme Vám pár užitečných rad.

Pokud jste si zvolili formu velkoplošné reklamy, určitě jste udělali dobře. Tato forma má nesporné výhody. Reklama je dlouhodobého charakteru, dokáže tedy dobře budovat podvědomí o Vašem výrobku nebo službě. Pokud zvolíte správnou lokalitu, uvidí ji denně spousty lidí. Jak je ale zaujmout? V první řadě musí být prezentace velkého formátu kvalitně zpracovaná, tím se plynule dostaneme do světa, kde hlavní téma tvoří velkoplošný tisk.

Zaměření je jednoznačné: velkoplošný tisk musí být kvalitní a jeho realizace by měla proběhnout pokud možno v co nejkratším čase.

Nechcete přeci čekat týdny na to, než Vám někdo vytiskne vaši reklamu. V naší společnosti nabízíme obojí a hlavně Vám nabízíme naše zkušenosti. Sami budete zaskočeni, kolik různých postupů lze pro velkoplošný tisk zvolit a to ani nezmiňujeme nespočet druhů materiálů, na kterých lze tisk realizovat. Bylo by velkým omylem myslet si, že velkoplošný tisk představuje formu zhotovení reklamy jen na billboardy. Dnes se používá na různé bannery, reklamní vlajky, fólie na okenní grafiku, polepy a třeba i na podlahovou grafiku. Možností je opravdu tak velké množství, že vám každá rada a doporučení určitě přijde vhod. Možná Vám pomůže i při vašem rozhodnutí jakou formu propagace nakonec zvolíte.

Co se týče technologie pro velkoplošný a digitální tisk používáme v naší společnosti léty prověřené tiskárny MIMAKI, v barevném výstupu CMYK. Do těchto tiskáren používáme výhradně solventní inkousty. Ty velmi rychle schnou a jsou odolné povětrnostním vlivům. Díky jejich používání zkracujeme realizaci až pod hranici 24 hodin. Další samostatnou kapitolou je využití tvarového ořezu. Tato technika je zvláště vhodná pro tisk polepů např. na automobily, výlohy obchodů nebo podlahovou grafiku. Pro venkovní reklamu je poslední dobou velmi oblíbená forma tzv. tisku na síťovinu. Její použitelnost je široká, vidět ji můžete třeba na reklamních vlajkách nebo transparentech. Tento způsob propagace má výhodu i určité mobility, kdy se může systém jednoduše přemisťovat. Síťovina propouští vzduch a tak je odolná i větším poryvům větru.

Způsobu jak zaujmout a upozornit kolemjdoucí je dnes opravdu nespočet, jejich společným jmenovatelem je a vždy bude velkoplošný tisk. Popsat celou problematiku zde není možné, ale s pomocí odborníků a jejich rady se v ní určitě neztratíte.

www.velkoplosnetisky.com 19.5.2011

Reklama LUMAL

Vaše reklama zde! (Klik)